38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons
38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons

Uw Account Manager bepaalt in een gedetailleerd interview, samen met u, de beste productselectie voor uw salon.

 

38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons
38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons

Na dit selectie interview zal uw Account Manager u een testset adviseren die het beste past bij uw voorkeur. Betrek uw medewerkers bij dit testproces. Dit creëert enthousiasme. Tenslotte zullen ook zij achter uw keuze moeten staan om uw productlijn met overtuigingskracht aan uw klanten te adviseren. 

 

38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons
38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons

Gebaseerd op de resultaten van de Product Test en eventuele aanpassingen, zal uw Account Manager u een voorstel doen voor uw productlijn. Bovendien ondersteunt en adviseert hij u bij de selectie van uw verpakkingen.

 

38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons

Onze designers staan tot uw beschikking om, in overleg met u, te werken aan het ontwerp van uw verpakkingen. Als u al artwork hebt dat geschikt is voor dit doel dan kunnen we dat natuurlijk gebruiken. Zo niet, dan ontwerpen we een nieuw merkbeeld, uniek voor u en uw salon.  

 

38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons
38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons

Als u de producten, de verpakkingen en het artwork hebt goedgekeurd kunnen we aan de slag met de productie van uw eigen, unieke productlijn van de allerhoogste kwaliteit.

En dit met slechts 48 stuks per verkoopverpakking, waarvan u er bovendien maar 6 bij opdracht en 6 bij aflevering hoeft te betalen. De overige 36 stuks per verkoopverpakking houden wij, kosteloos, voor u op voorraad. Deze kunt u in de loop van een half jaar afnemen. 

 

38 - ThirtyEight :: Specialist in marketing en branding van kapsalons

Nadat u uw eigen, unieke productlijn hebt geïntroduceerd, kunt u deze naar believen uitbreiden. Na een paar maanden voegt u een product toe en nog een, enzovoort. 

Op deze manier blijft de aandacht van uw medewerkers én uw klanten gevestigd op uw unieke productlijn en is er steeds een spannende introductie om naar uit te kijken. Praat met uw Account Manager over de juiste strategie voor uw salon. Klantenservice is de kurk waarop ThirtyEight Branding drijft.

Wij zijn er voor u, niet alleen als we u als klant verwerven, maar elke keer opnieuw.